08 November 2012

What's Up Graduate! Skim khusus untuk mahasiswa & graduan


 

Perusahaan Otomobil Kedua Sdn Bhd (PERODUA) yang juga syarikat pengeluar kereta nasional kedua telah membuka satu tawaran istimewa untuk pelajar tahun akhir Institusi Pengajian Tinggi (IPT) Awam dan Swasta.
“Tawaran ini adalah inisiatif PERODUA untuk memberi peluang kepada kumpulan pelajar tahun akhir memiliki kenderaan sendiri tanpa bayaran pendahuluan”, kata Pengarah Urusannya, Datuk Aminar Rashid Salleh.
Tawaran ini diberikan menerusi Program Pemilikan Kereta terbarunya iaitu ‘What’s Up Graduate’.


Pelajar tahun akhir institusi pengajian tinggi (IPT) awam dan swasta kini berpeluang membeli kereta keluaran PERODUA dengan bayaran serendah RM 299 sebulan.
“Tawaran ini terbuka untuk semua model PERODUA Viva dan Myvi yang bermula semalam (10 Oktober 2012) dan akan berakhir 31 Mac 2013.

“Pelajar hanya perlu menunjukkan kad pelajar dan membawa seorang penjamin bagi memohon tawaran berkenaan ketika melaksanakan urusan jual beli kenderaan di semua cawangan PERODUA.

“Program ini ditawarkan kepada pelajar tahun akhir hanya untuk tempoh bayaran bulanan bagi tahun pertama saja, sebab mereka ini bakal memasuki alam pekerjaan sementara gaji pula masih kecil.

“Selepas tahun pertama, bayaran bagi tempoh seterusnya akan beransur-ansur meningkat dari tahun ke tahun sehinggalah habis tempoh pinjaman, sejajar dengan kenaikan gaji mereka,” tambah Datuk Aminar Rashid Salleh ketika berucap pada Majlis Perasmian Expoconvo 2012 Universiti Malaysia Pahang (UMP), Gambang, semalam.

Selain itu, pelajar-pelajar turut akan menerima Perlindungan Insurans Kemalangan yang bernilai RM20,000 secara percuma di samping diskaun 50 peratus bagi servis di semua Pusat Servis PERODUA di seluruh negara.
Sumber; Utusan Malaysia


 SILA HUBUNGI SAYA UNTUK MENEMPAH & MEMBELI KERETA BARU ANDA,
JASZ 019-2520 696
bluepearlauto@yahoo.com

http://bluepearlauto.blogspot.com

Terima Kasih.
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

No comments:

Post a Comment