24 June 2013

Pinjaman Bagi Peniaga / Usahawan / Kerja Sendiri dan Soalan Lazim

SYARAT - SYARAT KELAYAKAN:

1.  Mendaftar Syarikat (milik anda) dengan  Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
2.  Syarikat mestilah telah didaftarkan lebih dari enam (6) bulan
3.  Memiliki akaun bank (semasa/simpanan) atas nama syarikat ATAU individu
4.  Mempunyai penyata bank lebih dari enam (6) bulan
5. Akaun bank mestilah aktif dan keluar masuk wang tunai mestilah melebihi RM 5000 sebulan didalam akaun


Soalan Lazim Bakal Pembeli Kereta Baru.

S1. Assalamualaikum En. Jasz, apa maksud gaji bersih?
J1. W.salam. Gaji bersih bermaksud gaji keseluruhan termasuk elaun, OT dan lain-lain dan perlu ditolak dengan caruman KWSP dan PERKESO

S2. Saya seorang pelajar IPTS/IPTA, boleh ke saya beli kereta tanpa penjamin?
J2. Boleh sekirannya anda mempunyai duit muka "downpayment" melebihi 40% dari harga kereta. Ini sebagai jaminan kepada bank.

S3. Salam...Nak tanya..Saya masih lagi pelajar universiti.. Tapi saya ada buat bisnes dan income bulanan saya dalam RM2000 sebulan.. boleh ke saya beli kereta macam orang lain?? tanpa guarantor mak/ayah... Bisnes saya buat tu dah daftar SSM dan ada current account.. 
J3.  Maaf. Akaun bank mestilah sentiasa keluar masuk melebihi RM 5000 setiap bulan (akaun mestilah aktif lebih dari 6 bulan). Jika kurang dari tersebut anda perlukan seorang penjamin.

S4. Saya masih belajar.mak gaji xsampai 1500..mcmna saya bokleh ke mohon utk skim nie??? boleh email kat saya utk slanjutnya..
J4.  Syarat untuk menjadi penjamin gaji bersih paling kurang adalah RM 3000 bersih.

S5. Harga kereta yang tertera tu termasuk roadtax dan insurans ker?
J5. Ya. harga yang tertera adalah harga  jualan termasuk road tax dan insurans.

S6. En Jasz cakap haritu dapat full loan, kenapa bank saya perlu bayar downpayment 1000.
J6. Kelulusan berkenaan pinjaman adalah dibawah bidang kuasa pihak bank. Saya hanya membantu untuk mendapatkan pinjaman penuh. Pada kebiasaanya, kekuatan gaji memainkan peranan penting dalam proses untuk mendapat pinjaman penuh "full loan"

S7. Saya kakitangan Kerajaan @ GLC, tetapi blacklist, boleh x nak beli kereta baru?
J7.  Boleh. Gaji bersih mestilah RM1400 ke atas, masih boleh membuat potongan Angkasa (wajib), hutang
blacklist tidak melebihi 30000.

S8. Saya kakitangan Swasta, tetapi blacklist, boleh x nak mohon pinjaman kereta baru?
J8.  Maaf, saya tidak dapat membantu. 

S9. Gaji saya RM2000 layak x saya memohon pinjaman untuk Proton Exora?
J9.  Boleh.

S10. Saya bekerja dengan syarikat swasta, gaji saya RM2000 tp company byr gaji cash. boleh ker saya nak buat pinjaman kereta?
J10. Boleh sekiranya majikan anda mencarum KWSP anda. Jika tidak, anda perlukan seorang penjamin bergaji RM2000 keatas.

S12. Saya baru tamat belajar dr kolej, boleh x saya nak memohon pinjaman kereta?
J12. Boleh sekirannya anda mempunyai penjamin. Jika tidak ada penjamin mestilah mempunyai surat tawaran kerja terlebih dahulu.

S13. Saya pelajar IPTA, tiada lesen memandu boleh x nak beli kereta, tp penjamin saya ada lesen?
J13. Maaf saya tak dapat nak bantu. Jika anda ingin juga beli kereta, saya nasihatkan anda terus gunakan nama penjamin anda sebagai pembeli.

S14. Saya bekerja disektor swasta@kerajaan, saya tiada lesen memandu boleh x saya nak beli kereta?
J14. Boleh. Sila hubungi saya 0192520696 untuk keterangan lanjut. 

S15. Macam mana yer nak berurusan dengan en Jasz untuk beli kereta baru?
J15.  Anda boleh datang ke showroom saya atau anda boleh emelkan dokumen yang diperlukan atau fakskan sahaja. Selepas pinjaman lulus tandatangan perjanjian beli kereta dan selepas selesai proses pendaftaran JPJ , kereta yang diminta boleh diambil di showroom atau saya hantar ke tempat anda.

S16. Saya dah dua tiga kali cuba buat pinjaman untuk beli kereta baru, tetapi gagal, kenapa yer en Jasz?
J16. Ada dua kemungkinan, pertama mungkin gaji anda kurang dari syarat minimum untuk beli kereta. kedua kemungkinan nama anda telah disenarai hitam.

S17. Saya tidak pasti sama ada saya telah blacklist atau x? boleh en Jasz tolong cek x?
J17.  Semakan sama anda blacklisted atau tidak, saya tidak dapat semak. Saya sarankan anda pergi ke Bank Negara atau institusi kewangan berhampiran untuk semakan.

S18. Saya nak beli kereta baru, boleh x saya nak trade ini kereta saya?
J18.  Boleh, tidak menjadi masalah.

S19: saya nak tahu dimana boleh saya memohon skim ini.saya pelajar Institut Pendidikan Guru, lagi setahun tamat, terima elaun dan akan terus posting selepas tamat belajar. saya menepati semua syarat yang ditetapkan. boleh ke saya tak menggunakan penjamin sekiranya saya terus posting lagi setahun?
J19. Maaf, anda perlukan seorang penjamin selagi anda tidak mendapat tawaran kerja. Terima kasih

S20. Selamatkan berurusan secara online untuk beli kereta?
J20. Jika anda was-was dan tidak yakin, saya menjemput anda untuk datang ke showroom saya untuk proses jual beli kereta baru anda. Terima kasih

S21. Saya nak beli kereta baru dan trade in kereta lama. Tp en Jasz cakap kereta lama saya tu laku RM8000 sahaja untuk trade in, tp hutang dengan bank masih ada RM11000 untuk settel. Mcm mana nak buat yer en Jasz?
S21. Jika hutang masih berbaki RM11000 dengan bank dan nilai kereta tersebut RM8000, anda perlu tambah duit "top up" perbezaan nilai tersebut.

S22. Saya bekerja sendiri, tiada slip gaji, tiada akaun bank dan tiada dokumen.. Bolehkan saya memohon untuk membeli kereta baru? 
J22. Boleh sekiranya anda mempunyai downpayment 40% keatas atau mempunyai penjamin bergaji RM3000 keatas bersih.

S23. Gaji kasar saya RM 4000, gaji bersih saya RM 2000. Saya merupakan kakitangan kerajaan, tetapi kenapa bank tidak meluluskan pinjaman untuk pembelian kereta Proton Saga FLX yang saya mohon? Saya tidak blacklisted dan rekod CCRIS saya cantik.
J23. Kemungkinan kegagalan pinjaman adalah disebabkan beberapa faktor. Kemungkinan besar komitment (hutang) diluar penyata gaji adalah tinggi.. Contohnya: gaji RM 4000 - hutang dalam slip gaji RM2000 dan hutang luar dari Slip gaji (kredit kad, rumah dll) RM 1500. Secara mudahnya bank akan menolak permohonan ini disebabkan baki pendapatan anda ialah RM 500.


Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

35 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Tuan sya kerja contrack jer gaji bersi 1500 n lesen tiada...
    Tp saya ada kereta kia carnival tahun 2000...
    N saya nk trade in kereta 2hand....
    mcm mn urusanyer tu tuan

    ReplyDelete
  3. Tuan sya kerja contrack jer gaji bersi 1500 n lesen tiada...
    Tp saya ada kereta kia carnival tahun 2000...
    N saya nk trade in kereta 2hand....
    mcm mn urusanyer tu tuan

    ReplyDelete
  4. Tuan sya kerja contrack jer gaji bersi 1500 n lesen tiada...
    Tp saya ada kereta kia carnival tahun 2000...
    N saya nk trade in kereta 2hand....
    mcm mn urusanyer tu tuan

    ReplyDelete
  5. Hello
    Anda tidak perlu untuk meminjam sebarang pinjaman segera untuk menjelaskan hutang atau perlu untuk mendapatkan kembali wang anda.
    Untuk meningkatkan perniagaan anda
    Saya telah ditolak oleh
    Bank-bank dan institusi kewangan lain
    Hutang atau gadai janji anda atau tidak.
    Mencari tiada lagi, dan kami berada di sini untuk melakukan apa yang semua masalah kewangan anda dengannya.
    Oleh kerana kita telah meminjam
    Yang memerlukan bantuan kewangan dengan kredit yang buruk atau memerlukan wang.
    Kos pelaburan dalam perniagaan dengan kadar yang munasabah sebanyak 2%, dan saya ingin mengambil ini.
    Sederhana untuk memberitahu anda bahawa kita boleh dipercayai dan benefisiari dan membantu kita.
    Bersedia untuk membuat wang anda. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel.
    easyloancompany830@gmail.co
    kata: ..................................
    Jumlah yang diperlukan: .............................
    Jangka masa: .......................
    Negara: ............................
    Topic: ....................
    objektif: ..............................
    nombor telefon:............................

    Kami menanti maklum balas anda.
    Terima kasih
    Mrs.Flora johnson

    melawat forum pergi ke webboard.

    ReplyDelete
  6. Hello
    Anda tidak perlu untuk meminjam sebarang pinjaman segera untuk menjelaskan hutang atau perlu untuk mendapatkan kembali wang anda.
    Untuk meningkatkan perniagaan anda
    Saya telah ditolak oleh
    Bank-bank dan institusi kewangan lain
    Hutang atau gadai janji anda atau tidak.
    Mencari tiada lagi, dan kami berada di sini untuk melakukan apa yang semua masalah kewangan anda dengannya.
    Oleh kerana kita telah meminjam
    Yang memerlukan bantuan kewangan dengan kredit yang buruk atau memerlukan wang.
    Kos pelaburan dalam perniagaan dengan kadar yang munasabah sebanyak 2%, dan saya ingin mengambil ini.
    Sederhana untuk memberitahu anda bahawa kita boleh dipercayai dan benefisiari dan membantu kita.
    Bersedia untuk membuat wang anda. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel.
    easyloancompany830@gmail.co
    kata: ..................................
    Jumlah yang diperlukan: .............................
    Jangka masa: .......................
    Negara: ............................
    Topic: ....................
    objektif: ..............................
    nombor telefon:............................

    Kami menanti maklum balas anda.
    Terima kasih
    Mrs.Flora johnson

    melawat forum pergi ke webboard.

    ReplyDelete
  7. Hello
    Anda tidak perlu untuk meminjam sebarang pinjaman segera untuk menjelaskan hutang atau perlu untuk mendapatkan kembali wang anda.
    Untuk meningkatkan perniagaan anda
    Saya telah ditolak oleh
    Bank-bank dan institusi kewangan lain
    Hutang atau gadai janji anda atau tidak.
    Mencari tiada lagi, dan kami berada di sini untuk melakukan apa yang semua masalah kewangan anda dengannya.
    Oleh kerana kita telah meminjam
    Yang memerlukan bantuan kewangan dengan kredit yang buruk atau memerlukan wang.
    Kos pelaburan dalam perniagaan dengan kadar yang munasabah sebanyak 2%, dan saya ingin mengambil ini.
    Sederhana untuk memberitahu anda bahawa kita boleh dipercayai dan benefisiari dan membantu kita.
    Bersedia untuk membuat wang anda. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel.
    easyloancompany830@gmail.co
    kata: ..................................
    Jumlah yang diperlukan: .............................
    Jangka masa: .......................
    Negara: ............................
    Topic: ....................
    objektif: ..............................
    nombor telefon:............................

    Kami menanti maklum balas anda.
    Terima kasih
    Mrs.Flora johnson

    melawat forum pergi ke webboard.

    ReplyDelete
  8. Hello
    Anda tidak perlu untuk meminjam sebarang pinjaman segera untuk menjelaskan hutang atau perlu untuk mendapatkan kembali wang anda.
    Untuk meningkatkan perniagaan anda
    Saya telah ditolak oleh
    Bank-bank dan institusi kewangan lain
    Hutang atau gadai janji anda atau tidak.
    Mencari tiada lagi, dan kami berada di sini untuk melakukan apa yang semua masalah kewangan anda dengannya.
    Oleh kerana kita telah meminjam
    Yang memerlukan bantuan kewangan dengan kredit yang buruk atau memerlukan wang.
    Kos pelaburan dalam perniagaan dengan kadar yang munasabah sebanyak 2%, dan saya ingin mengambil ini.
    Sederhana untuk memberitahu anda bahawa kita boleh dipercayai dan benefisiari dan membantu kita.
    Bersedia untuk membuat wang anda. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel.
    easyloancompany830@gmail.co
    kata: ..................................
    Jumlah yang diperlukan: .............................
    Jangka masa: .......................
    Negara: ............................
    Topic: ....................
    objektif: ..............................
    nombor telefon:............................

    Kami menanti maklum balas anda.
    Terima kasih
    Mrs.Flora johnson

    melawat forum pergi ke webboard.

    ReplyDelete
  9. Hello
    Anda tidak perlu untuk meminjam sebarang pinjaman segera untuk menjelaskan hutang atau perlu untuk mendapatkan kembali wang anda.
    Untuk meningkatkan perniagaan anda
    Saya telah ditolak oleh
    Bank-bank dan institusi kewangan lain
    Hutang atau gadai janji anda atau tidak.
    Mencari tiada lagi, dan kami berada di sini untuk melakukan apa yang semua masalah kewangan anda dengannya.
    Oleh kerana kita telah meminjam
    Yang memerlukan bantuan kewangan dengan kredit yang buruk atau memerlukan wang.
    Kos pelaburan dalam perniagaan dengan kadar yang munasabah sebanyak 2%, dan saya ingin mengambil ini.
    Sederhana untuk memberitahu anda bahawa kita boleh dipercayai dan benefisiari dan membantu kita.
    Bersedia untuk membuat wang anda. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel.
    easyloancompany830@gmail.co
    kata: ..................................
    Jumlah yang diperlukan: .............................
    Jangka masa: .......................
    Negara: ............................
    Topic: ....................
    objektif: ..............................
    nombor telefon:............................

    Kami menanti maklum balas anda.
    Terima kasih
    Mrs.Flora johnson

    melawat forum pergi ke webboard.

    ReplyDelete
  10. Hello
    Anda tidak perlu untuk meminjam sebarang pinjaman segera untuk menjelaskan hutang atau perlu untuk mendapatkan kembali wang anda.
    Untuk meningkatkan perniagaan anda
    Saya telah ditolak oleh
    Bank-bank dan institusi kewangan lain
    Hutang atau gadai janji anda atau tidak.
    Mencari tiada lagi, dan kami berada di sini untuk melakukan apa yang semua masalah kewangan anda dengannya.
    Oleh kerana kita telah meminjam
    Yang memerlukan bantuan kewangan dengan kredit yang buruk atau memerlukan wang.
    Kos pelaburan dalam perniagaan dengan kadar yang munasabah sebanyak 2%, dan saya ingin mengambil ini.
    Sederhana untuk memberitahu anda bahawa kita boleh dipercayai dan benefisiari dan membantu kita.
    Bersedia untuk membuat wang anda. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel.
    easyloancompany830@gmail.co
    kata: ..................................
    Jumlah yang diperlukan: .............................
    Jangka masa: .......................
    Negara: ............................
    Topic: ....................
    objektif: ..............................
    nombor telefon:............................

    Kami menanti maklum balas anda.
    Terima kasih
    Mrs.Flora johnson

    melawat forum pergi ke webboard.

    ReplyDelete
  11. Hello
    Anda tidak perlu untuk meminjam sebarang pinjaman segera untuk menjelaskan hutang atau perlu untuk mendapatkan kembali wang anda.
    Untuk meningkatkan perniagaan anda
    Saya telah ditolak oleh
    Bank-bank dan institusi kewangan lain
    Hutang atau gadai janji anda atau tidak.
    Mencari tiada lagi, dan kami berada di sini untuk melakukan apa yang semua masalah kewangan anda dengannya.
    Oleh kerana kita telah meminjam
    Yang memerlukan bantuan kewangan dengan kredit yang buruk atau memerlukan wang.
    Kos pelaburan dalam perniagaan dengan kadar yang munasabah sebanyak 2%, dan saya ingin mengambil ini.
    Sederhana untuk memberitahu anda bahawa kita boleh dipercayai dan benefisiari dan membantu kita.
    Bersedia untuk membuat wang anda. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel.
    easyloancompany830@gmail.co
    kata: ..................................
    Jumlah yang diperlukan: .............................
    Jangka masa: .......................
    Negara: ............................
    Topic: ....................
    objektif: ..............................
    nombor telefon:............................

    Kami menanti maklum balas anda.
    Terima kasih
    Mrs.Flora johnson

    melawat forum pergi ke webboard.

    ReplyDelete
  12. Hai semua,
    Memerlukan perkhidmatan pinjaman sah dan cepat? Memohon Prosedur Lanjut. Kami menawarkan semua jenis Pinjaman Pada 2% Kadar Faedah Tahunan From The Ranges Of 5.000-50.000.000. Mana-mana orang yang berkepentingan Sekiranya Balas Back To Kami Dengan Yang Berikut: E-mel: thompson.loanservice@gmail.com

    Maklumat yang diperlukan, sila hubungi kami.

    Nama penuh: ..........
    Nombor telefon:.......
    Pendapatan bulanan: .............
    Negara ...............................
    Tujuan pinjaman ...........
    jumlah yang diperlukan .................
    Pinjaman Status / Tempoh: ...........................

    Hubungi kami melalui e-mel: thompson.loanservice@gmail.com
    juruhebah kredit,
    syarikat kewangan
    Hubungi Speedy kredit sekarang !!!

    ReplyDelete
  13. Kami bekerja secara sah di bawah Pemberi Pinjam Wang 1951 kami menawarkan pinjaman wang tunai segera kepada kakitangan kerajaan dan sektor swasta. Kami akan memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk anda.
    Anda memerlukan wang dengan segera?
    * Pemindahan Sangat cepat dan mudah ke akaun bank anda.
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang anda.
    Akaun deposit
    * Kadar faedah yang rendah 2%
    * Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) tempoh.
    * Tempoh pinjaman itu dibayar bulanan dan fleksibel.
    * Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas menghantar permohonan pinjaman
    Anda boleh mengharapkan tindak balas awal yang kurang daripada 24 jam.
    Pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang kami perlukan.
    dari
    Menghubungi syarikat kad kredit anda yang sah dan berlesen yang dilesenkan.
    bantuan kewangan kepada negara-negara lain.
    Untuk lebih maklumat bentuk dan aplikasi menghubungi dengan pinjaman ini.

    E-mel: Thecommunityloancompany@gmail.com
    Laman Web: Thecomloan.com

    ReplyDelete
  14. Salam Musim !!
    Baik Seekers hari Pinjaman Penyelesaian untuk masalah kewangan anda ......
    Kami adalah sebuah syarikat pinjaman yang berdaftar sepenuhnya dan disahkan, yang menawarkan pinjaman bercagar dan tidak bercagar kepada individu dan syarikat pada kadar faedah yang sangat rendah sebanyak 2%. Kami menawarkan panjang dan pendek syarikat jangka loans.Our telah mencatatkan banyak kejayaan cemerlang dalam penyediaan perkhidmatan kewangan kelas pertama kepada pelanggan kami, terutama dalam bidang Sindiket pinjaman dan peruntukan modal bagi individu dan syarikat. Kami telah membawa industri yang sakit kembali kepada kehidupan dan kita menyokong idea-idea perniagaan yang baik dengan menyediakan dana untuk permulaan kehidupan baru. Kami mempunyai rangkaian Pelabur yang sanggup untuk menyediakan dana untuk apa sahaja jumlah kepada individu dan organisasi untuk memulakan perniagaan dan operasi. Kami adalah kumpulan profesional pinjaman bertenaga dan berpengalaman dengan pengetahuan yang menyeluruh mengenai markets.In kewangan umum kita menawarkan pinjaman perumahan, pinjaman rumah pinjaman perniagaan dan pinjaman kredit buruk pinjaman komersial, mula-huluan pinjaman modal pinjaman pembinaan pinjaman kereta, pinjaman hotel Xmas pinjaman bekerja Kadar faedah kita 2% setiap tahunan dibayar balik, pinjaman kami mengambil masa maksimum 3 hari bekerja untuk sampai ke semua pelanggan yang diluluskan di seluruh dunia. Anda boleh menghubungi kami melalui: catherineloanfirm97@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Halo,
    Nama saya ialah Marian Savic, saya adalah mangsa penipuan di tangan pemberi pinjaman palsu. Saya telah kehilangan kira-kira 10 juta kerana saya memerlukan modal besar 150 juta. Saya hampir mati, saya tidak mempunyai tempat untuk pergi. Perniagaan saya telah musnah dan dalam proses saya kehilangan anak saya. Saya tidak dapat berdiri lagi. Pada Januari 2017, Rakan saya memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Puan Ivana Luka, yang pada akhirnya membantu saya memperoleh pinjaman dalam syarikat pinjamannya. Saya ingin menggunakan peluang ini untuk memberi nasihat kepada warga Indonesia bahawa terdapat banyak penipu di luar sana, jadi jika anda memerlukan pinjaman, dan ingin mendapatkan pinjaman cepat, hanya daftar melalui Puan Ivana Luka dan anda boleh menghubunginya melalui email: (ivanaluka04 @ Gmail.com). Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (mariansavic271@gmail.com). Jika anda mempunyai sebarang keraguan. Dia adalah satu-satunya orang yang boleh dipercayai dan boleh dipercayai.
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  16. Halo semua,
    Nama saya Alya Ryo dari Jakarta di Indonesia, saya ingin memberi nasihat kepada semua orang untuk berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di sini, saya memohon pinjaman sekitar 300 juta dari seorang wanita di negara-negara bersatu dan saya kehilangan sekitar 20 juta tanpa Saya mendapat pinjaman, mereka bertanya lagi dan sekali lagi untuk kos, dan saya dibayar tetapi masih saya tidak mendapat pinjaman, mereka merujuk saya kira-kira 2 kali kepada dua wanita yang berbeza di ibu negara Sepanyol, saya harap saya akan bertemu dengan orang yang betul, tetapi Saya tidak dan saya kehilangan perniagaan saya dalam proses.
    Nasib baik untuk saya, seorang kawan yang baru saja memohon pinjaman, dan mendapat pinjaman tanpa apa-apa tekanan, memperkenalkan saya kepada Ketua Pegawai Eksekutif PINJAMAN AMANAH, Puan Ivana Luka dan saya memohon 500 juta, saya fikir ia adalah penipuan seperti biasa, Tetapi saya mendapat pinjaman saya kurang dari 24 jam, 2% tanpa cagaran. Saya sangat gembira kerana perniagaan saya dihidupkan semula dan saya diselamatkan daripada menjadi miskin.
    Jadi saya nasihat sesiapa yang memerlukan pinjaman untuk dihubungi
    Puan Ivana Luka melalui e-mel: ivanaluka04@gmail.com

    Anda masih boleh menghubungi saya jika anda mempunyai keraguan atau memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: alyaryo10@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Adakah anda Memerlukan pinjaman kredit kewangan segera?
    * Pemindahan yang sangat cepat dan segera ke akaun bank anda
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang
    akaun bank
    * Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
    * Pembayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang
    * Terma pinjaman fleksibel dan bayaran bulanan
    *. Berapa lamakah masa untuk membiayai? Selepas mengemukakan permohonan pinjaman
    Anda boleh mengharapkan jawapan awal kurang dari 24 jam
    Pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang mereka perlukan
    dari awak.

    Hubungi syarikat yang sah dan berlesen ini, yang diberi kuasa
    Untuk memberikan bantuan kewangan kepada semua orang
    Untuk maklumat lanjut dan borang permohonan pinjaman

    E-mel: cashfirmarena@gmail.com


    Selamat sejahtera
    Sir Joel Williams
    SYARIKAT PINJAMAN TUNAI TUNAI
    Ketua Pegawai Eksekutif
    Tel: +601111850392
    E-mel: cashfirmarena@gmail.com
    Webisite: cashfirmarena.wordpress.com

    ReplyDelete
  18. Salam sejahtera!
    Nama saya Dewi Rumapea, saya berasal dari kota SEMARANG, Indonesia. Saya ingin menggunakan medium ini untuk memaklumkan semua dalam kumpulan ini mencari pinjaman yang sangat berhati-hati kerana ada penipuan di mana-mana. Beberapa bulan yang lalu, saya secara kewangan turun dan saya memutuskan untuk mendapatkan pinjaman dari Man di Malaysia dan saya tertipu oleh pemberi pinjaman palsu di Malaysia. Saya hampir kehilangan harapan sehingga seorang kawan saya merujuk saya kepada pemberi pinjaman yang sangat dipercayai dan tulen yang dipanggil Puan Glory, seorang pemberi pinjaman swasta yang meminjamkan saya pinjaman sebanyak Rp500,000,000 tanpa tekanan, pada kadar faedah 2% yang merupakan kadar yang berpatutan untuk saya.

    Selepas memindahkan kredit saya ke akaun bank saya, saya sangat terkejut apabila saya menyemak baki akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah saya memohon, telah dipindahkan terus ke akaun saya, oleh Ibu Glory, tanpa berlengah-lengah. Jadi saya berjanji kepada ibu Glory bahawa saya akan berkongsi berita baik agar orang ramai mendapat pinjaman mudah tanpa tekanan. Jadi, jika anda memerlukan sebarang pinjaman, sila hubungi Puan Glory melalui email: gloryloanfirm@gmail.com

    Saya menggunakan masa ini untuk memaklumkan kepada anda semua bahawa anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: dewiputeri9@gmail.com atau anda boleh menghubungi Nur Izzatul Azira Ismail, dari Malaysia yang memperkenalkan saya dan memberitahu saya mengenai Puan Glory, Dia juga mendapat pinjaman dari Puan Glory, Anda juga boleh menghubunginya melalui e-mel: utariwirmayaty@gmail.com Kini, semua yang saya lakukan adalah cuba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya hantar terus ke akaun bulanan.

    Nota: Tiada yuran insurans, yuran pendaftaran atau yuran pemindahan.

    Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Allah SWT kerana menggunakan Ibu Glory untuk mengubah kisah kewangan saya dan kini saya seorang pemilik perniagaan saya yang bangga, semoga Allah terus memberkati Ibu Glory dan terus menggunakannya untuk membantu kita semua dalam kesulitan kewangan

    ReplyDelete
  19. Adakah anda memerlukan pinjaman 100%? Saya boleh memenuhi keperluan kewangan anda dengan masalah pulangan yang lebih sedikit sebab itulah kami membiayai anda hanya 2%. Apa keadaan anda, bekerja sendiri, bersara, mempunyai penarafan kredit yang baik, kami boleh membantu. Flexiblerepayment lebih dari 1 hingga 30 tahun.Hubungi kami di: comfortfrankloanfirm@gmail.com




    Anda sedang mencari pinjaman panjang atau jangka pendek

    1 Nama Penuh: ............................
    2 Alamat Hubungi: .......................

    3.Negara: .....................

    4.Seks: ...............

    5. Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan: ....................
    6. Tempoh Pinjaman: ...................
    7. Nombor Telefon Langsung: .................

    Banyak Cinta,

    Comfortfrankloanfirm@gmail.com



    L
    Mrs: Keselesaan

    ReplyDelete
  20. Halo semua,
    Nama saya Alya Ryo dari Jakarta di Indonesia, saya menjadi mangsa penipuan di tangan peminjam palsu, saya memohon pinjaman sekitar 300 juta dari seorang wanita di negara-negara bersatu dan saya kehilangan sekitar 20 juta tanpa mendapat pinjaman , Mereka bertanya lagi dan sekali lagi untuk kos, dan saya dibayar tetapi masih saya tidak mendapat pinjaman, mereka merujuk saya kira-kira 2 kali kepada dua wanita yang berbeza di ibu negara Sepanyol, saya harap saya akan bertemu dengan orang yang betul, tetapi saya tidak Dan saya kehilangan perniagaan saya dalam proses tersebut.
    Nasib baik untuk saya, seorang kawan yang baru saja memohon pinjaman, dan mendapat pinjaman tanpa apa-apa tekanan, memperkenalkan saya kepada Ketua Pegawai Eksekutif PINJAMAN AMANAH, Puan Ivana Luka dan saya memohon 500 juta, saya fikir ia adalah penipuan seperti biasa, Tetapi saya mendapat pinjaman saya dalam masa kurang dari 24 jam, 2% tanpa cagaran. Saya sangat gembira kerana perniagaan saya pulih semula
    Jadi saya nasihat sesiapa yang memerlukan pinjaman untuk dihubungi
    Puan Ivana Luka melalui e-mel: ivanaluka04@gmail.com

    Anda masih boleh menghubungi saya jika anda mempunyai keraguan atau memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: alyaryo10@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Halo semua,
    Nama saya Alya Ryo dari Jakarta di Indonesia, saya menjadi mangsa penipuan di tangan peminjam palsu, saya memohon pinjaman sekitar 300 juta dari seorang wanita di negara-negara bersatu dan saya kehilangan sekitar 20 juta tanpa mendapat pinjaman , mereka bertanya lagi dan sekali lagi untuk kos, dan saya dibayar tetapi masih saya tidak mendapat pinjaman, mereka merujuk saya kira-kira 2 kali kepada dua wanita yang berbeza di ibu negara Sepanyol, saya harap saya akan bertemu orang yang betul, tetapi saya tidak dan saya kehilangan perniagaan saya dalam proses itu.
    Nasib baik bagi saya, seorang kawan yang baru saja memohon pinjaman, dan mendapat pinjaman tanpa apa-apa tekanan, memperkenalkan saya kepada Ketua Pegawai Eksekutif PINJAMAN JAMINAN, Puan Ivana Luka dan saya memohon 500 juta, saya fikir ia adalah penipuan seperti biasa, tetapi saya mendapat pinjaman saya kurang dari 24 jam, 2% tanpa cagaran. Saya sangat gembira kerana perniagaan saya pulih semula
    jadi saya nasihat sesiapa yang memerlukan pinjaman untuk dihubungi
    Puan Ivana Luka melalui e-mel: ivanaluka04@gmail.com

    Anda masih boleh menghubungi saya jika anda mempunyai keraguan atau memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: alyaryo10@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Halo,
    Adakah anda sedang mencari syarikat peminjam swasta yang berwibawa dan terakreditasi yang meminjamkan peluang sepanjang hayat? Kami menyediakan semua jenis pinjaman dengan cara yang sangat cepat dan mudah, pinjaman peribadi, pinjaman kereta, pinjaman rumah, pinjaman pelajar, pinjaman perniagaan, pinjaman pelaburan, penyatuan hutang, dan banyak lagi. Adakah anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Adakah anda memerlukan penyatuan atau pinjaman gadai janji? Lihatlah lebih jauh seperti yang kita ada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda menjadi sesuatu yang lalu. Kami menawarkan pinjaman dari 5000 dolar kepada 50,000,000 dolar pada kadar faedah pinjaman yang sangat tinggi sebanyak 2%. Hubungi kami hari ini melalui e-mel kami sekarang dan kami akan dengan senang hati membuat masalah kewangan anda dan perkara-perkara yang lalu, Tiada pemeriksaan kredit diperlukan, 100% dijamin.
    E-mel kepada kami: (albakerloanfirm@gmail.com).

    ReplyDelete
  23. selamat hari semuanya

    Ini untuk memberi tahu masyarakat umum bahwa ONE BILLION RISING FUND saat ini menawarkan Pinjaman Jangka Panjang dan Jangka Pendek untuk organisasi individu dan koperasi yang secara serius memerlukan dukungan finansial untuk memperbaiki bisnis atau kebutuhan keuangan lainnya dengan tingkat suku bunga rendah. untuk segala bentuk pinjaman keuangan, ini terjangkau, dengan suku bunga rendah, layanan pinjaman kami berkisar dari jumlah minimum ($ 3.000,00) sampai jumlah maksimum ($ 40.000, .00) dan dengan durasi minimum 1 tahun, dan jangka waktu maksimum 10 tahun yang telah disetujui oleh perusahaan pinjaman, sebelum kami dapat mengarahkan Anda ke bank pengalihan yang akan segera memulai pinjaman Anda, jadi biarlah kami memiliki aplikasi Anda sekarang dengan rincian Anda untuk diproses lebih lanjut hubungi kami dengan informasi berikut. di bawah.
    via email: onebillionrisingfund@gmail.com
    BBM: D8E814FC
    kami menawarkan pinjaman dalam berbagai mata uang
    :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::
    DOLAR
    POUND
    EURO
    RM
    IDR

    hubungi kami sekarang

    ReplyDelete
  24. selamat hari semuanya

    Ini untuk memberi tahu masyarakat umum bahwa ONE BILLION RISING FUND saat ini menawarkan Pinjaman Jangka Panjang dan Jangka Pendek untuk organisasi individu dan koperasi yang secara serius memerlukan dukungan finansial untuk memperbaiki bisnis atau kebutuhan keuangan lainnya dengan tingkat suku bunga rendah. untuk segala bentuk pinjaman keuangan, ini terjangkau, dengan suku bunga rendah, layanan pinjaman kami berkisar dari jumlah minimum ($ 3.000,00) sampai jumlah maksimum ($ 40.000, .00) dan dengan durasi minimum 1 tahun, dan jangka waktu maksimum 10 tahun yang telah disetujui oleh perusahaan pinjaman, sebelum kami dapat mengarahkan Anda ke bank pengalihan yang akan segera memulai pinjaman Anda, jadi biarlah kami memiliki aplikasi Anda sekarang dengan rincian Anda untuk diproses lebih lanjut hubungi kami dengan informasi berikut. di bawah.
    via email: onebillionrisingfund@gmail.com
    BBM: D8E814FC
    kami menawarkan pinjaman dalam berbagai mata uang
    :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::
    DOLAR
    POUND
    EURO
    RM
    IDR

    hubungi kami sekarang

    ReplyDelete
  25. selamat hari semuanya

    Ini untuk memberi tahu masyarakat umum bahwa ONE BILLION RISING FUND saat ini menawarkan Pinjaman Jangka Panjang dan Jangka Pendek untuk organisasi individu dan koperasi yang secara serius memerlukan dukungan finansial untuk memperbaiki bisnis atau kebutuhan keuangan lainnya dengan tingkat suku bunga rendah. untuk segala bentuk pinjaman keuangan, ini terjangkau, dengan suku bunga rendah, layanan pinjaman kami berkisar dari jumlah minimum ($ 3.000,00) sampai jumlah maksimum ($ 40.000, .00) dan dengan durasi minimum 1 tahun, dan jangka waktu maksimum 10 tahun yang telah disetujui oleh perusahaan pinjaman, sebelum kami dapat mengarahkan Anda ke bank pengalihan yang akan segera memulai pinjaman Anda, jadi biarlah kami memiliki aplikasi Anda sekarang dengan rincian Anda untuk diproses lebih lanjut hubungi kami dengan informasi berikut. di bawah.
    via email: onebillionrisingfund@gmail.com
    BBM: D8E814FC
    kami menawarkan pinjaman dalam berbagai mata uang
    :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::
    DOLAR
    POUND
    EURO
    RM
    IDR

    hubungi kami sekarang

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  27. Assalamualaikum
    Nama saya Aditya Aulia saya mengalami trauma keuangan karena saya ditipu dan ditipu oleh banyak perusahaan pinjaman online dan saya pikir tidak ada yang baik bisa keluar dari transaksi online tapi semua keraguan saya segera dibawa untuk beristirahat saat teman saya mengenalkan saya. untuk Ibu Iskandar pada awalnya saya pikir itu masih akan menjadi permainan bore yang sama saya harus memaksa diri untuk mengikuti semua proses karena mereka sampai pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua persyaratan karena permintaan oleh proses saya bisa mendapatkan pinjaman sebesar 350jt di rekening Bank Central Asia (BCA) saya saat saya waspada di telepon saya, saya tidak pernah mempercayainya, agaknya saya bergegas ke Bank untuk memastikan bahwa memang benar ibu kontak sekarang mengalami terobosan pemanasan jantung dalam kehidupan finansial Anda melalui apakah itu BBM INVITE-nya: {D8980E0B} atau apakah kamu ingin mengkonfirmasi dari saya? Anda bisa menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan juga Anda bisa menghubungi perusahaan ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM via: {mail: iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

    ReplyDelete

  28. Adakah anda fikir mendapat pinjaman? Adakah anda serius memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman komersial dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan faedah 2% untuk maklumat lanjut sila hubungi kami melalui e-mel (augustinejunio@gmail.com)

    ReplyDelete
  29. Pelanggan yang terhormat,

    Business-Capital-Experts: Saat ini kami mendanai pengembangan bisnis, pengembangan bisnis, perluasan bisnis, modal kerja, renovasi rumah pinjaman pribadi dll. Mulai dari (10.000,00 sampai 45, Juta di Euro, Usd, Pounds) Sumber pendanaan kami mengkhususkan diri dalam solusi kreatif untuk memenuhi kebutuhan anda. Kami memenuhi kebutuhan finansial nasabah dan membantu mereka sukses secara finansial. cepat, mudah dan terpercaya.

    Tingkat bunga @ 2%
    Pelunasan yang fleksibel
    Durasi 1 sampai 25 tahun
    hubungi kami jika berminat
    via Email: bishopelijahloanfirm002@hotmail.com

    ReplyDelete
  30. SYARIKAT PINJAMAN GLORIA S
    Adakah anda sedang mencari pinjaman? Kami menawarkan pinjaman yang dirancang untuk memenuhi keperluan kewangan dan peribadi anda Pinjaman perniagaan dengan skim kelulusan pinjaman cepat. Kami meminjam wang untuk mereka yang memerlukan bantuan kewangan, kami memberikan kredit kepada orang yang mempunyai kredit buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur dalam perniagaan ini. Anda tidak perlu bimbang, kerana anda berada di tempat yang betul, GLORIA S LOAN COMPANY menawarkan pinjaman dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, jadi jika anda memerlukan pinjaman, saya ingin anda menghubungi GLORIA S LOAN COMPANYc gloriasloancompany @ gmail .com / Number Whatpp: + 1 (267) 527-9742
    PERMOHONAN MAKLUMAT KREDIT YANG DIPERLUKAN:
    1) Nama penuh: ............
    2) Jantina: .................
    3) Umur: ........................
    4) Negara: .................
    5) Nombor Telefon: ........
    6) Kerja: ..............
    7) Pendapatan: ......
    8) Jumlah Pinjaman Diperlukan: .....
    9) Tempoh pinjaman: ...............
    10) Alasan pinjaman: ...........
    11) Adakah anda memohon dan telah ditolak? Kalau begitu........

    ReplyDelete
  31. Kabar baik!! pencari pinjaman !!!

    Nama saya Alfred Daniel Nehemia dari bali Indonesia, roti CEO Daniel Bakery, Pertama-tama saya akan mengatakan bahwa Tuhan harus memberkati Lady jane karena mengenalkan saya kepada perusahaan pinjaman yang jujur ​​dan halal sehingga saya benar-benar percaya bahwa Anda memberi tahu rekan kerja bahwa saya mempunyai Ide bagus untuk memulai bisnis sendiri karena mendapat pekerjaan tidak mudah jadi saya pergi ke bank untuk mendapatkan pinjaman (Rp800 juta) tapi mereka semua meminta uang muka sebesar jumlah pinjaman saya tapi satu-satunya properti yang saya miliki adalah motor. Sepeda, yang membuat saya merasa kecewa
    Jadi saya mencari perusahaan pinjaman online tapi kebanyakan menipu dan menipu, saya hampir kehilangan harapan dan kepercayaan diri sampai saya membaca artikel tentang lady jane tapi saya tidak sempat menutup tapi membaca artikelnya jadi saya mencoba pencarian online lain yang disebut craigslist. org dimana saya melihat iklan perusahaan Dangote Loan jadi saya memutuskan untuk melamar dan menghubungi lady jane juga

    Dangote Loan Company memberikan pinjaman dengan tingkat suku bunga 2% dan tidak kurang dari Rp20 juta

    Saya mengikuti prosedur di sana, memberikan semua yang diminta, saya juga sangat takut, tapi untuk kemuliaan tuhan, doaku dijawab dan uang pinjaman saya ditransfer ke saya tanpa masalah.

    jadi jangan buang waktu anda kontak Dangote perusahaan pinjaman Via dangotegrouploandepartment@gmail.com

    Anda juga bisa mencari di google untuk informasi lebih lanjut, ini nyata dan sangat nyata atau hubungi saya juga melalui email di alfreddaniel324@gmail.com dan juga di BBM: 7AEA8FA5

    ReplyDelete
  32. Halo semua, saya Jurjani · Budil, saya dari kakak Malaysia.my Novita bodoh oleh peminjam pinjaman Nigeria palsu di blog ini. Saya ingin anda semua tahu bahawa terdapat syarikat pinjaman yang boleh dipercayai di sini yang dapat membantu anda menyelesaikan masalah kewangan anda tanpa tekanan dan banyak orang di sini dapat memberi kesaksian untuk itu, sila berhati-hati untuk tidak menjadi korban kepada orang-orang yang salah di sini. kakak saya NOVITA telah ditipu, empat kali dan kehilangan kira-kira Rm 25,000 untuk yuran pendaftaran, yuran pemindahan, bayaran cukai dan yuran insurans, selepas pembayaran itu dia tidak mendapat pinjaman, tetapi mereka meminta saya untuk membayar lagi dan dua sahabat baik dari Jakarta bandar di Indonesia, memperkenalkan saya kepada sebuah syarikat pinjaman yang dikenali sebagai "firma pinjaman Aasimah Aadila beberapa tahun yang lalu" pemberi pinjaman ibu muslim yang baik, kakak saya Novita Rm 680,000 pinjaman hanya dalam satu jam permohonan saya semalam. dia terkejut apabila dia mendapat mesej dari bank CIMBnya dan jumlah itu dipindahkan terus kepadanya, tanpa sebarang tekanan atau kelewatan. dan sejak itu saya telah diarahkan sehingga 13 orang dari Malaysia dan Indonesia dan mereka semua mendapat pinjaman mereka dan boleh memberi keterangan kepada peluang yang baik ini dan juga kawan Thailand saya baru saja menerima pinjamannya semalam dan kami semua gembira. Jangan duduk dan runtuh perniagaan anda, dapatkan pinjaman sebenar hari ini dan tentukan diri anda.

    Saya sangat teruja untuk membantu negara saya mendapat pinjaman daripada syarikat pinjaman yang boleh dipercayai ramai orang gembira di negara kita yang mendapatkan pinjaman mereka dari ibu Muslim yang baik, anda boleh e-mel saya melalui (jurjanibude0811@gmail.com) atau anda boleh menghubungi Puan .Aimimah Aadila syarikat melalui (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com) untuk maklumat lanjut, saya di sini untuk membantu. Tuhan memberkati kamu semua.

    ReplyDelete
  33. Saya ingin bermula dengan memberi syukur kepada Allah untuk karunia kehidupan.
    Nama saya Yusi Retnowati dan saya ingin berkongsi kisah yang baik tentang bagaimana Puan Ana Michael of Guaranty Trust Trust menjadikan hidup saya manis.
    Saya mengalami kesulitan kewangan untuk beberapa waktu dan saya terpaksa meminjam dari rakan-rakan saya kerana saya berharap dapat membayar mereka setelah menerima gaji saya. Dan ketika hidup saya berubah menjadi yang terburuk, saya kehilangan ayah saya dipecat kerja dan bulan berikutnya. Selepas pengebumian ayah saya, kawan saya mula meminta wang mereka kembali. Jadi saya tidak mempunyai pilihan selain mencari pinjaman.

    Tetapi apabila saya fikir hidup saya sudah berakhir, itu adalah ketika Allah menggunakan kawan saya yang saya temui di bank untuk membantu saya. Kawan saya Encik Harun, saya menceritakan kisah saya kepadanya dan bagaimana saya dipecat, Jadi, dia memberitahu saya bahawa tidak perlu risau bahawa dia akan memperkenalkan saya kepada peminjam yang boleh dipercayai yang dia meminjam.
    Oleh itu, selepas dia memberitahu saya bagaimana dia mendapat pinjaman daripada Jaminan Jaminan Guarantee, saya memutuskan untuk menghubungi maklumat hubungan Jaminan Pinjaman Jaminan yang diberikannya kepada saya iaitu: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com.

    Setelah itu proses kelulusan pinjaman saya telah selesai dan saya menerima surat kelulusan daripada syarikat yang menyatakan bahawa saya perlu memberikan butiran bank saya. Selepas itu, saya menerima pemberitahuan dari bank saya bahawa akaun bank saya telah dikreditkan dengan jumlah pinjaman yang saya minta.
    itulah bagaimana hidup saya berubah dan saya akan terus berkongsi berita supaya semua orang dapat melihat dan menghubungi syarikat yang baik yang mengubah keadaan saya.

    Anda boleh menghubungi Jaminan Jaminan Amanah melalui e-mel: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com
    Anda juga boleh menghubungi saya jika anda memerlukan bantuan saya atau anda ingin bertanya tentang bagaimana saya mendapat pinjaman saya. Inilah e-mel saya: yusiretnowati06@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Adakah Anda Perlu Pinjaman Kewangan Segera?
    * Pemindahan Sangat cepat dan cepat ke akaun bank anda
    * Bayaran balik bermula 8 bulan selepas anda mendapatkan wang
    * Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
    * Pembayaran balik jangka panjang (1-30 tahun)
    BORANG PERMOHONAN UNTUK PINJAMAN
    ================================
    Nama: ........ ........... nama kedua: ...............
    Alamat: .................
    Negara: ............ .... Umur: ..........
    Seks: ......... ............. Nombor Telefon: ..............
    Status kerja: ...............
    kedudukan: ................ Pendapatan bulanan: ..............
    Jumlah Pinjaman: ........ Tujuan Pinjaman: ............
    tempoh masa: ....................
    Pernahkah anda memohon pinjaman sebelum: ................
    Awak faham Inggeris: ..........

    Sila isi dan hantar borang ini kepada:
    E-mel: homeofequity@gmail.com
    Laman web: www.equitycapital5.webnode.com
    Whatsapp + 601127347470

    Yang ikhlas,
    Nicolas Payne
    Amanah Modal Ekuiti

    ReplyDelete
  35. BERITA BAIK!!!

    Nama saya Dian Pelangi dari Jakarta di Indonesia, saya seorang pereka busana dan saya ingin menggunakan medium ini untuk memberitahu semua orang supaya berhati-hati mendapatkan pinjaman di internet, begitu banyak pemberi pinjaman di sini adalah penipuan dan mereka berada di sini. menipu anda dengan wang susah payah anda, saya memohon pinjaman kira-kira Rp900,000,000 wanita di Malaysia dan saya kehilangan kira-kira 29 juta tanpa mengambil pinjaman, saya membayar hampir 29 juta lagi saya tidak mendapat pinjaman dan perniagaan saya Mengenai terhempas kerana hutang.

    Memandangkan pencarian saya untuk syarikat pinjaman peribadi yang boleh dipercayai, saya melihat iklan dalam talian lain dan nama syarikat adalah SYARIKAT PINJAMAN DUNIA. Saya kehilangan 15 juta dengan mereka dan hingga hari ini, saya tidak pernah menerima pinjaman yang saya cadangkan.

    Tuhan menjadi kemuliaan, kawan-kawan saya yang memohon pinjaman juga menerima pinjaman seperti itu, memperkenalkan saya kepada sebuah syarikat yang dapat dipercaya di mana Puan Christabel bekerja sebagai pengurus cabang, dan saya memohon pinjaman sebesar Rp900,000,000 dan mereka meminta kepercayaan saya, Dan setelah mereka selesai mengesahkan butiran saya, pinjaman itu telah diluluskan untuk saya dan saya fikir ia adalah jenaka, dan mungkin ini adalah salah satu tindakan menipu yang membuat saya kehilangan wang, tetapi saya terkejut. Apabila saya mendapat pinjaman saya kurang dari 6 jam dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2% tanpa cagaran.

    Saya sangat gembira bahawa Tuhan menggunakan kawan saya yang menghubungi mereka dan memperkenalkan saya kepada mereka dan kerana saya diselamatkan dari membuat perniagaan saya melompat di udara dan dibubarkan dan kini perniagaan saya terbang tinggi di Indonesia dan tiada siapa yang akan mengatakannya Dia tidak tahu mengenai syarikat fesyen saya

    Jadi saya nasihat semua orang yang tinggal di Indonesia dan negara lain yang memerlukan pinjaman untuk satu tujuan atau yang lain untuk sila hubungi
    Ibu Christabel melalui e-mel: (christabelloancompany@gmail.com) atau via WhatsApp +13186676079

    Anda masih boleh menghubungi saya jika anda memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: (lianmeylady@gmail.com)

    Terima kasih sekali lagi untuk membaca kesaksian saya, dan semoga Tuhan terus memberkati kita dan memberi kita kehidupan yang panjang dan makmur dan semoga Tuhan melakukan pekerjaan yang baik dalam hidup anda.

    ReplyDelete